هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

اطلاعاتی که در صنعت هولوگرام پرینت نیاز خواهید داشت

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اثبات فرضیه جهان هولوگرامی توسط حاکاتوته

از یک منظر آقای حاکاتوته از این شباهت ها برای تعیین انرژی قسمت درونی حفره های سیاه ،افق آن ،ماهیت و ویژگی سلسله مراتب ها استفاده کرده است .از منظر دوم آقای حاکاتوک و هم تیمی هایش انرژی درونی جهان کم بعد بدون جاذبه را مرد بررسی قرار داده اند .طبق نتایج این دو یافته صحت فرضیه ی جهان هولوگرامی اثبات می گردد .
طبیعت این یافته ها را به عنوان "آشکارترین حقایق "که جهان یک هولوگرافی است پذیرفته است.

آیا هولوگرام به کارت اعتباری شبیه است؟

دانشمندان نظریات آقای ملدسنا به هولوگرام  کارت های اعتباری شبیه دانسته اند .کوستاس اسکندریس از دانشگاه ساوت هامپتون این گونه توصیف می کند :"این نظریات به هولوگرام های معمولی شباهت دارد که تصاویر سه بعدی در سطوح دو بعدی همانند هولوگرام های موجود در کارت های اعتباری حک شده اند .

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

نقش افکت ها در طراحی هولوگرام

برای بیان اهداف،هر تکنیک به عنوان بخشی از طراحی برچسب هولوگرام نمونه خود ما نشان داده شده است.مشتریان می­توانند برچسب­های نمونه­ ی فیزیکی را از ما درخواست کنند تا ببینند که این تکنیک­ها در دنیای واقعی چه کارهایی می­کنند.

تکنیک آشکار در طراحی هولوگرام چیست ؟

ین تکنیک­ها در مورد استایل و شکل به همان اندازه که در مسائل مربوط به برچسب امنیتی کاربرد دارند،مورد استفاده قرار می­گیرند.از یک سو این تکنیک­ها می­توانند برای خلق برچسب­های تأثیر گذار از نظر بصری که می­توانند به برجسته کردن هر برندی کمک کنند،استفاده شوند.از سوی دیگر این تکنیک­ها اولین لایه­ ی دفاعی و حفاظتی و امنیتی را در مقابل جعل­سازی تأمین می­کنند.تکنیک­های آشکار تکنیک­های موجود در طراحی هستند که می­ توانند دیده شوند و برای ایجاد طیفی از الگوهای دو بعدی و سه بعدی درخشان و افکت­های متحرک استفاده شوند.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 نانو لوله ها کربنی چیست ؟

 این نانولوله‌ها روی ویفرسیلیکونی رشد داده شده که در نهایت ساختارهایی لوله‌ای پدیده آمده است.محققان موفق شدند با استفاده از این سیستم، نام دانشگاه کمبریج را با کیفیت بالا ایجاد کنند. بات می‌گوید این تازه شروع کار است، نتیجه کار ما نه تنها دارای قدرت تفکیک بالایی است بلکه حساسیت زیادی در تغییر رنگ نسبت به نور ورودی دارد.نانولوله‌های کربنی مورد استفاده در این پروژه چند لایه بوده و قطرشان 700 برابر نازکتر از تار موی انسان است.

حسگرهای هولوگرافیک با حساسیت بالا می‌تواند برای شناسایی حرکات، تغییر زاویه، دما، و دانسیته مواد زیستی استفاده شود. این پروژه مسیر تولیدهولوگرام های سه بعدی با استفاده از نانوساختارها را هموار می‌کند، هولوگرام‌ هایی که دارای میدان دید وسیع و قدرت تفکیک بالا است.

تجاری سازی فناوری هولوگرام

محققان این پروژه دو مرحله مهم در مسیر تجاری سازی این فناوری پیش روی دارند: اول این که ماده‌ای ارزان به‌عنوان جایگزین نانولوله‌های کربنی پیدا کنند، آنها برای این کار قصد دارند از نانوسیم‌های اکسید روی استفاده کنند که اثر مشابه نانولوله کربنی دارد. دوم این که محققان قصد دارند روی حرکت این تصویر تحقیق کنند. در حال حاضر این هولوگرام کاملا ثابت است اما پژوهشگران قصد دارند تا با استفاده از روش‌های مختلف نظیر ترکیب پیکسل‌ها با بلور مایع نمایشگر سیال تولید کنند.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

کاربرد هولوگرام

کاربرد هولوگرام 

دکتر لسلی ساکسون(Lesli Saxon )،متخصص قلب وبنیانگذار کنفرانس، ویدئوی کوتاهی را برای جمعیت متخصصان فناوری و متخصصان پزشکی به نمایش گذاشت. در این ویدئو، او در جلوی دوربین ایستاده بود درحالیکه تصویرش به صورت زمان واقعی به عنوان یک هولوگرام برای بیمارانش در دبی نشان داده میشد.ساکسون از بیمارانش در مورد نشانه ها و علایم بیماری سوال کرد، مشکل را تشخیص داد ودرمانهای مورد نظر را تجویز نمود و بدون اینکه آنجا را ترک کند ملاقات چهره به چهره با آنها داشت .این همان چیزی است که ساکسون به نام تماس خانگی هولوگرامی می نامد .

استفاده از فناوری های جدید در مراقبت های پزشکی 

بخشی از درمانگاه مجازی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است که اخیرا اعلام شده است و از فناوریهایی مانند واقعیت مجازی ،هوش مصنوعی ، اپلیکیشن موبایل و وسایل پوشیدنی برای مراقبت های بهداشتی به صورت شخصی و قابل دسترس تر استفاده خواهد کرد . درمانگاه بر اساس این عقیده بنیان گذاربی شده است که همانطور که در فرهنگ و جامعه تغییراتی رخ داده است ، انقلاب و تحول جدیدی در پزشکی و مراقبت های بهداشتی نیز رخ داده و همین مورد را در صنعت پزشکی نیز شاهد خواهیم بود.ساکسون می گوید: "این واقعیت در حال حاضر برای تبدیل مراقبت های بهداشتی سنتی و تبدیل سیستم مراقبت های بهداشتی دیجیتال است .بنابراین ما می توانیم برای بیماران سراسر جهان مراقبت های بهداشتی را فراهم کنیم که در آن مناطق قبلا چنین مراقبت هایی وجود نداشته است.همچنین می توان اطلاعات و داده های مورد نیاز بیمار را نیز تامین نمود."

  • نادر رفیعی