هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

اطلاعاتی که در صنعت هولوگرام پرینت نیاز خواهید داشت

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصویر برداری پزشکی با استفاده از هولوگرافی 

اگرچه این دستگاهها در ابتدا به منظور آموزش و توسعه ی عمومی ایجاد شده بودند اما هولوگرام های دیجیتال این شرکت می تواند در علم زیست پزشکی از مقیاس اتمی تا به شکل تشریحی کامل مورد استفاده قرار گیرد . برخی از کاربردهای موفق ومهم فناوری هولوگرافی در تصویر برداری پزشکی ، به تصویر کشیدن بهتر داده ها از توموگرافی کامپیوتری ( CT) ، سونوگرافی و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ( MRI) ، با توجه گفته ی Laser Focus World است.این دستگاههای اسکن، در تشخیص ، مشاهده و درمان طیف گسترده ای از بیماری ابزاری بوده و معرفی هولوگرافی در تجزیه و تحلیل داده ها می تواند بسیار موثر باشد .شرکت هولوکسیا تصویر برداری سه بعدی برای مصارف پزشکی را معرفی کرده است .

حضور هولوگرافی در صنعت پزشکی 

از آنجایی که استفاده از مدلهای تعاملی اجازه ی تست و بررسی پویاتر و مقرون به صرفه تری برای کاربردهای پزشکی می دهد ، تصویر برداری پزشکی از هولوگرافی دیجیتالمزیت های بیشتری را دریافت خواهد کرد .از آنجایی که کاربرد و به کارگیری فناوری هولوگرافی راحت تر شده است و موانع مرتبط با هزینه ها نیز در حال ناپدید شدن هستند، می توان از آن برای مقاصد ابداعی مختلفی استفاده کرد.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

معرفی آیتم امنیتی پنهان

و تنها با ابزار های مخصوصیکه مختص آن تصویر تولید شده است قابل مشاهده هستند. این ابزار ها تنهادر اختیار کنترل کنندگان اصلی هولوگرام ها قرار داد و احراز هویت آن توسط اشخاص محدودی صورت می گیرد. یکی از آیتم های امنیتی پنهانی که در هولوگرام ها قابل اعمال است، استفاده از متن یا تصویر پنهان است. این تصاویر به گونه ای در مرحله تولید کلیشه و هولوگرام ایجاد می شوند که به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند. 

معنا رستر در صنعت هولوگرام چیست؟

تصاویر پنهان که در صنعت تولید هولوگرام با نام رَستر شناخته می شوند از آیتم های امنیتی سطح دوم هستند که توسط مردم عادی قابل تشخیص نیستند ولی افراد مخصوصی با ابزار ویژه مختص آن توانایی کنترل آن را دارند.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

حضور هولوگرام کارت PVC در زندگی ما

مسئله بدی که وجود دارد، میزان اهمیت هر یک از این کارت ها می باشد که با توجه به میزان اعتبار و اطلاعات آن متغیر می باشد. برای جلوگیری از جعل و سوءاستفاده از این کارت های الکترونیکی، تدابیر مختلفی صورت می گیرد که هولوگرامعضو ثابت این راه حل ها می باشد.

هولوگرام های کارت پی وی سی امروزه عضو جدانشدنی زندگی ما هستند. در کیف پول همه ما بدون شک چند کارت پی وی سی وجود دارد. کارت های بانکی، مالی و اعتباری، حضور و غیاب، گواهی نامه، هویتی، کارت مترو و ... .



هولوگرام بر روی کارت های پی وی سی

هولوگرام ها را می توان به شکل های متفاوت روی کارت ها ارائه کرد که شاید بهترین نوع و شکل آن از نظر ما استفاده از لمینیت هولوگرام شفافروی کارت ها می باشد. البته باز هم به کاربرد و نیاز کارت بر میگردد ولی ویژگی هایی که این نوع کارت ها دارند باعث می شوند بدون اشغال سطحی از کارت، و نمایش تمام اطلاعات زیر آن، المان های امنیتی سایر هولوگرام ها را پوشش می دهد.
  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

امنیت هولوگرام های عمومی

 به هیچ وجه امنیتی مانند طرح های اختصاصی وجود ندارد و به نوعی جنبه دکوراتیو و یا در مواردی فرمالیته و نمایشی دارد. پر واضح است که در هولوگرام های طرح عمومی امنیتی وجود ندارد ، با این حال نیاز بخشی از بازار مصرف را تامین می کند.  مخصوصا اگر با زیر لایه های تخریب شونده سفارش داده شود، می تواند نیاز به امنیت و اطمینان از پلمپ را کاملا براورده کند.

هولوگرام های عمومی و طراحی آن 

از آنجایی که هولوگرام های عمومی دارای طراحی آماده وپیش فرض هستند و ابعاد عرضه آن ها مشخص می باشد، بدیهی است که زمان و هزینه تولید، کاملا متفاوت و کم تر از طرح های اختصاصی می باشد. می توان روی این برچسب ها، پس از تولید، اطلاعاتی از قبیل شماره سریال یا لوگو چاپ کرد که البته این اطلاعات خاصیت امنیتی و هولوگرامی ندارد.

  • نادر رفیعی