هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

اطلاعاتی که در صنعت هولوگرام پرینت نیاز خواهید داشت

  • ۰
  • ۰

معرفی  الگوی انکسار سه بعدی هولوگرام

این یک الگوی انکسار سه بعدی هولوگرام است که در رسانه  گرفته شده است . ذخیره ساز هولوگرافی از یک رسانه ی دایره ای مانند یک سی دی خالی  استفاده می کند  که برای پذیرش داده در یک مسیر داده ی مارپیچی پیوسته می چرخد. زمانی که رسانه نوشته شد، داده با استفاده از پرتو مرجع دوباره خوانده می شود. این جنبه سه بعدی از ثبت اطلاعات یک تفاوت مهم بین ذخیره سازی هولوگرافی و ضبط معمولی بر روی  CD / DVD است. رسانه های نوری سنتی از یک  تک پرتو لیزر برای نوشتن داده در دو بعد به همراه یک مسیر داده ی مارپیچی پیوسته استفاده می کند. در مقابل، نمونه محصولات ذخیره سازی هولوگرافی می توانند یک میلیون پیکسل را در زمان ذخیره کنند که این خود نیز موجب ایجاد مخروط میکروسکوپی در ضخامت رسانه های حساس به نور می شود . رسانه های هولوگرافی امروزه می توانند بیش از 4.4 میلیون صفحات مجزا را بر روی دیسک ذخیره کنند.امروزه، ذخیره سازهای هولوگرافی ،فناوری است که بر روی رسانه های حساس به نور میزبانی شده در کارتریج های حفاظت شده قابل تعویض تکیه می کند .

ذخیره ساز هولوگرافی و آشنایی با آن 

امروزه، ذخیره سازهای هولوگرافی ،فناوری است که بر روی رسانه های حساس به نور میزبانی شده در کارتریج های حفاظت شده قابل تعویض تکیه می کند . ذخیره ساز هولوگرافی با ذخیره کردن یک دنباله از تصویر داده ی مجزا بر روی ضخامتی از رسانه کار می کند. فرآیند ذخیره سازی زمانی آغاز می شود که اشعه ی لیزری به دو سیگنال تقسیم می شود . یکی از پرتوها به عنوان سیگنال مرجع مورد استفاده قرار می گیرد  و پرتو دیگر که پرتو حمل داده نیز نامیده می شود، از طریق یک دستگاه به نام  مدولاتور نور فضایی (SLM ) عبور می کند این دستگاه به عنوان یک سیستم شاتر ریز عمل می کند و نور را در نقطه ی مربوط به صفر و یک عبور داده و یا مسدود می سازد . پرتو مرجع سپس   به پرتو حمل داده منعکس می شود .

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی