هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

همه چیز درباره هولوگرام پرینتینگ

اطلاعاتی که در صنعت هولوگرام پرینت نیاز خواهید داشت

  • ۰
  • ۰

کابرد گوشی های هولوگرافیک

 از این فناوری حتی می‌توان در بازی‌هایی همچون پرندگان خشمگین و حتی کنترل عمق دوربین برای انجام ویدئو کنفرانس هولوگرافیک استفاده کرد.استفاده‌های متعددی از این فناوری می‌توان کرد. در تصویر بالا می‌بینید که کاربر می‌تواند دسته قوری را در یک تصویر سه بعدی جابه‌جا کند.

پیشرفت فناوری گوشی هوشمند انعطاف پذیر هولوگرافیک

دکتر ورتگال، از محققان این پروژه می‌گوید: "هولوفلکس تجربه جدیدی از کار با گوشی هوشمندتان به ارمغان می‌آورد. این فناوری گامی نو در راستای پخش تصویر و ویدئو سه بعدی بدون استفاده از عینک مخصوص است."محققان دانشگاه کوئین، به تکنولوژی دست یافتند که آن را اولین گوشی  هوشمند انعطاف‌پذیر هولوگرافیک نامیدند. اولین نسل این گوشی های اندرویدی «هولوفلکس» نامیده شده‌اند.وقتی هولوفکلس را خم می‌کنید، صفحه نمایش لمسی اچ‌دی این قابلیت را دارد که تصویری سه‌بعدی را نشان دهد که برای مشاهده آن نیازی به عینک مخصوص نیست. سنسور تعبیه شده در این گجت به کاربر این امکان را می‌دهد که اشیاء را در محور z ببیند و دیدی سه‌بُعدی به تصویر می‌بخشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی